Historia wag DIGI

Wagi elektroniczne DIGI
Wagi elektroniczne DIGI

1925 - Toyoharu Teraoka, założyciel i pierwszy prezes, opracował automatyczną wagę sprężynową Teraoka.

Wykorzystując konstrukcję, która różniła się od istniejących wag typu wagowego, które wykorzystywały belkę i odważniki, waga sprężynowa Teraoka mogła mierzyć wagę przedmiotu, po prostu umieszczając go na półmisku wagi.

1934 - Rozpoczęcie masowej produkcji wagi sprężynowej Teraoka do użytku domowego. 

Pierwszy tego typu produkt w Japonii wykorzystywał bimetaliczne urządzenie do kompensacji błędów temperaturowych do korygowania błędnych odczytów spowodowanych zmianami temperatury, co było problemem w ówczesnych konwencjonalnych wagach sprężynowych.

1938 - Zmieniono nazwę firmy z Teraoka Research Center na Teraoka Seikosho.
1951 - Została wydana pierwsza w Japonii mechaniczna skala cenowa.

Jest to pierwsza waga w Japonii, w której zastosowano wykres dyskowy, który można wykorzystać do jednoczesnego odczytu wagi i ceny przedmiotu. Jest to również pierwsze w swoim rodzaju zastosowanie sprężyny odpornej na temperaturę.

1965 - Ogłoszono pierwszą na świecie elektroniczną wagę do obliczania cen. 

Ta przełomowa skala do obliczania cen obliczała cenę przedmiotu zaraz po jego umieszczeniu na wadze, a następnie wyświetlała ją cyfrowo.

1973 - Udostępniono wagę obliczeniową „DIGI”, która nadała wagom nowy obraz.
1976 - Drukarka etykiet „DPS-8000” została wprowadzona na rynek. Jest to elektroniczna maszyna do ważenia i etykietowania, opracowana w wyniku badania działań na miejscu na zapleczu supermarketów. Automatycznie wydrukowała etykietę dla towarów opakowanych umieszczonych na wadze.
1978 - „DIGI Mark II”, pierwsza krajowa waga elektroniczna do obliczania cen z ogniwami obciążnikowymi została wydana.
1979 - Wprowadzono na rynek system ważenia POS „SM-20”, który łączy elektroniczną wagę z cennikiem i drukarką oraz umożliwia zarządzanie sprzedażą.
1981 - Wypuszczono drukarkę w skali „DPS-1000” z drukiem termicznym i technologią przetwarzania tekstu.

Jest to pierwsza na świecie drukarka w skali z głowicą termiczną sterowaną mikrokomputerem. Oprócz obsługi drukowania kodów kreskowych może przechowywać dane, takie jak nazwy produktów, ceny jednostkowe i terminy przydatności do spożycia, i wywoływać je podczas drukowania.
1982 - Wprowadzono na rynek drukarki etykiet z wagą z drukiem termicznym i technologią przetwarzania tekstu. Wprowadzono na rynek drukarkę etykiet z wagą „SM-40”, która mogła drukować nazwę produktu wraz z ceną i wagą na etykiecie w punktach sprzedaży. W tym samym czasie został zwolniony „SM-50”, który posiadał funkcję rejestru, która drukowała paragony dla wielu pozycji.
1984 - Wprowadzono predykcyjną kasę POS „SUPER-M3000”, która podkreślała oryginalność. W tym produkcie zastosowano pierwsze w branży podejście do bezpośredniego kontaktu twarzą w twarz. Jego oprogramowanie zaprogramowało zarządzanie sklepem następnego dnia na podstawie wyników sprzedaży. Ten produkt zapoczątkował „POS Teraoka”. Wprowadzono zautomatyzowany system kontroli magazynu „MATEX”. Jest to system kontroli liczenia, który nie tylko usprawnił operacje wejścia do magazynu i wysyłki poprzez wprowadzenie wag do operacji liczenia, ale także poprawił dokładność.
1987 - Teraoka System ważenia Pte. Ltd. w Singapurze i uruchomiono lokalną produkcję.
To był nasz pierwszy zagraniczny zakład produkcyjny. Odegrała rolę nie tylko w rozwoju, ale także w marketingu i była pierwszym krokiem w naszej drugiej fali globalizacji.
1988 - Wprowadzono na rynek automatyczny system ważenia-etykietowania „AW-2600Jr”. Jest to automatyczna maszyna ważąco-etykietująca, która osiągnęła kompaktowy rozmiar i znacznie zwiększyła penetrację rynku. Nazywany „Wrappy”, wyznacza nowe standardy na zapleczu supermarketów.
1989 - Powstaje DIGI European Centre Ltd. (obecnie DIGI Europe Ltd.) w Wielkiej Brytanii.
W celu zaspokojenia potrzeb europejskiego rynku przemysłu spożywczego utworzyliśmy to centrum do prowadzenia marketingu, rozwoju produktów i produkcji.
1993 - Firma Shanghai Teraoka Electronic Co., Ltd. została założona w Szanghaju w Chinach jako drugie centrum rozwoju i produkcji w Azji. Aby odpowiedzieć na coraz bardziej pozbawioną granic gospodarkę światową, a zwłaszcza na rynek chiński, który miał się szybko rozwijać, utworzyliśmy to centrum, które zajmuje się marketingiem, rozwojem i produkcją.
Wypuszczono „FX-3600”, który obejmuje niezliczone przedmioty, od produktów na tackach po artykuły luzem. Ten nowy typ automatycznej maszyny ważąco-etykietującej obsługuje różnorodne produkty, od delikatnych tac po owoce i warzywa bez tac, z taką samą umiejętnością jak pakowanie ręczne.
1996 - Zapowiedziano automatyczny system ważenia-owijania-etykiet serii „AW-3600”.
Jest to przełomowa automatyczna maszyna do pakowania i etykietowania, która znacznie zmniejszyła ilość używanej folii dzięki technice super rozciągliwości i funkcji automatycznego wykrywania rozmiaru tacki. Pomogło to również wyeliminować błędy operacyjne i poprawić wydajność.
1999 - Uruchomiono system ważenia i zarządzania odpadami. System ten precyzyjnie zarządzał usuwaniem odpadów, monitorując kiedy, skąd, ile i jakiego rodzaju odpady są tworzone. Wzmocnił redukcję wytwarzania odpadów poprzez zapewnienie „wizualizacji” odpadów.
2000 - Wprowadzono na rynek automatyczny automat sprzedający czystą wodę „ECOA”.
Jest to przyjazny dla środowiska automat sprzedający, który wykorzystuje butelki wielokrotnego użytku. Oferuje lokalną produkcję do lokalnego spożycia, przekształcając wodę z kranu w czystą wodę na miejscu.
2003 - Waga handlowa „SM-4600” otrzymała nagrodę Good Design Award.
Po pierwszej w branży nagrodzie Good Design Award w 1959 roku, nadal otrzymujemy nagrody za nasze unikalne cechy i nowatorskie projekty.
2005 - Wprowadzono na rynek wagę handlową „SM-4600 ELEXY” z wyświetlaczem nowej generacji.
Ten produkt umożliwił kontakt wzrokowy między kupującymi a personelem sklepu przy użyciu wagi dzięki zastosowaniu pierwszego w branży przezroczystego wyświetlacza. Stanowił również znakomity przykład wyświetlacza nowej generacji, dzięki pozytywnemu wpływowi na wystrój wnętrza obszaru sprzedaży.
2006 - Wprowadzono zintegrowany system gastronomiczny „Delious” w chmurze dla restauracji.
Ten produkt to zintegrowany system oparty na chmurze, który łączy podłogę, kuchnię i główne biuro restauracji poprzez jednolite zarządzanie danymi. Ten unikalny system firmy DIGI wprowadził zarządzanie danymi przez Internet na długo przed powszechnym zastosowaniem chmury obliczeniowej.
2010 - Ogłoszono Checkout Revolution WebSpeeza/QCashier.
Jest to system POS do oddzielenia skanowania i płatności. Poprawia produktywność rejestru o około 1,6 raza, w oparciu o ideę, że szybkość jest najlepszą usługą, jaką można zapewnić klientom.
Ogłoszono przyjazne dla środowiska systemy pakowania.
AW-4600e
Odziedziczając funkcję super rozciągliwości, ten produkt zmniejszył zużycie energii i hałas o połowę w porównaniu z naszymi poprzednimi produktami. Oprócz redukcji emisji CO2 o równowartość 29 drzew cedrowych, zapewnia bardziej przyjazne dla użytkownika środowisko poprzez redukcję hałasu. Maszyna do pakowania bez tac. Ten produkt wykorzystuje arkusz papieru zamiast tacy do pakowania. Zmniejsza to emisję CO2 do około jednej szóstej naszego normalnego procesu pakowania tacek piankowych.
2013 -  Zapowiedziano Checkout Revolution 4.0. System zarządzania gotówką System ten optymalizuje zadanie zarządzania gotówką w sklepach. Ograniczając rutynową pracę związaną z zarządzaniem gotówką, pomaga to również zmniejszyć całkowitą kwotę rezerw na drobne. ? Dodatkowe rozwiązanie stacji samopłatnych Możliwość dodania stanowisk samopłatnych bez konieczności zmiany istniejącego systemu POS.
Wypuszczono serię 5600, w tym drukarkę etykiet nowej generacji, która jest przyjazna dla użytkownika.
Ten produkt wykorzystuje wyświetlacz o dużej skali i funkcję zapobiegania błędom operacyjnym. Zmniejsza ilość używanych etykiet i folii, a dzięki zmniejszeniu zużycia energii jest przyjazna dla konsumentów, użytkowników i środowiska.
Zaimplementowano przyjazną dla użytkownika czcionkę Universal Design (UD). Zastosowanie czcionki UD sprawia, że drukowane etykiety są czytelne dla konsumentów, a zwłaszcza dla osób starszych.
2014 - Obchody 80-lecia.

Lista produktów

Producenci

Pokaż:
60 120 180